Att titta upp från slitet & längta efter helgens...

Åter igen så var de länge sen jag satt här och delade med mig av mina välvalda ord...
I lördags vare jobb och sen en trevlig utgång med boysen.
Majsigt förkrök som faktist bidde rätt så bra även om syster och jag förutspått annat haha.
Nine boys n' two beatiful girls haha :P
Nej men de va kul som fään.
Och draget höll i sig nere på stan me :D
Vi dansa av oss ordenligt som någon sa...
Sprang på massa gamla snygga ansikten och hade väldigt trevligt.




I söndags tog jag med mig semlor och knatade till svartbäcken till mina snyggisar.
Beställde tjock mat och såg 'I am legend' .
Den va faktist riktigt bra. Helt klart något att rekomendera.
Hur skönt som helst med en promenix hem också.
Två promenixer, knatade ju som sagt dit också..
Andas kall och fräääsh luft och lyssna på Akon - Look me in my eyes.
Det gör jag like aaaall the time nu.

Hey girl I see you standing next to him
but i can tell you aint happy
you rather be on the side of the club
fallin out with a nigga like me
I can see you imagining those thoughts in your head
by the way your starring
ill make your fantasys come true
all you gotta do is look me in my eyes


Och idag är det måndag... Ännu en arbetsvecka som nyss börjat.
Men det går väll bra det.
Nu ska jag krypa ner och dricka vatten för jag är vrååål törstig.
Sen ska jag drömma söta drömmar för att imorgon orka upp och do my daily work.

I'll make your fantasys come true
all you gotta do is look me in my eyes

Åh jag älskar dom orden..
Jag älskar den låten.

image174

Så hoppas jag på att tvillingarna får en dejt med Carolina imorron.
Kolla Gossip & Gynning.
Trycka i oss några goda saker..
Maybe dom feta bullarna dagen till ära...
Eller nåt annat gott.
Ska träna imorrn efter jobbet också.
DET längtar jag efter...
Let the svett drop... Haha....

Sov tajt, tajta människor.

Kommentarer
Postat av: carolina

FY i allsindar vilken fin bild på kajja & A!!
Och så jäkla snygga ni var ( som vanligt ) också..

looove!

2008-02-04 @ 22:14:06
URL: http://carolinaenvall.blogg.se
Postat av: Kirre

Ja viiisst, två vackra människor kan inte annat än att göra en bild så :D

2008-02-05 @ 20:33:25
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0