Bed is calling

Fröken Trötter - Thats me right now.
Melodifestivalen sög hårt ikväll.
Inte ett endaste ord mer om det tänker jag säga.
Underhållar'n är dock INTE dum.. Inte dum alls faktist.

Jag beslutade att sova hos dadii ikväll så man får nyttja sin sovmorgon imörrn.
Annars blir jag väckt i ottan vare sig jag vill det eller inte utav Wilmis & Viktor.
I know it.
Syrris & Andreas cyklade till Svartbäcken och jag sprang hit :))
Nu äre 'Se upp för dårarna' och jag tycker den är grymt bra.
Svensk & Trevlig.
Ledig dag imorrn och guud vad jag ska sova skönt inatt.

Jag kan inte släppa alla tankar på eget boende.
Jag kommer bo som i ett slott ju.
Åhhhh *Glädjerus*

Nu är pausen slut och sängen ropar på miiiiig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0