Fattigt.

Drar jooordens alla tunga suckar för datorer ibland.
Igårkväll gjorde både jag syrris och pappa det.
-Crap va förbannade vi vart.
För det första höll vi nog på i säkert fem ogångar och av-och på installerade nya virusskyddet.
Dadii hade ju lyckats få me nåt föräldrarlås vilket ledde till att vi inte kunde använda internet alls efter kl. 20.00.
Nu visade det sig att det va com.hem som var problemet.
Några uppdateringar hade skett men detta fick vi först veta imorse.
A nu äre löst iaf.
Dataproblem är bland det värsta jag vet, man får ju spadeeeer!

Nog om det.
Igår vare dags att jobba igen.
Så skön dag.
Började med att dressa av alla dockor i skylten och vårstyla dom lite.
Sen kom det leverans på leverans.
Guess kom med så hiiiimla mkt snyggt.
Det gick lite i 'marin' stuket och jag bara lös och ville ha allt kändes det som.
Åtminstonde tre par shorts, en kjol, en mini-overall och en längre tup-top-tunika eller vad vi beslöt oss för att kalla denna kreatiion...?
'' - Och vi som inte ska handla! '' Utbrast jag.
Man var tvungen att omvandla pengarna lite.
1500:- som overallen nästan gick lös på...
Det lilla tyget som skulle vikas ihop och rymmas i en liten plastpåse mot tre femhundra-sedlar....
Elleeer... Åka till IKEA och köpa med mig mitt soffbord, Tv-möbeln och vitrinskåpet och baxa hem det.
- Hum IKEA stuffet väger helt klart tyngst, bokstavlit talat.
Nog ska jag handla, men jag får lägga band på mig själv vad det gället garderobs-prylar.
Man vill ja ha dröm-lyan direkt.

Sen kom iaf mina girlies och picked me up för work-out.
Äntligen, vi slarvade förra veckan pga. vissa saker.
Och jag som hade duktig träningsvärk sen min joggingtur redan när vi entrade Nautilus.
Men om vi pressade... Oh jaaa!

Och idag är jag ledig så idag blire på med springdojjerna igen.
Min underbara tredje hälft lät också sugen.
Det vore great!
Har laddat muskispelaren med bara pumpa-sånger nu såå...
Im ON it.
Förövrigt så är jag & Syrris sjuukt panka nu...
Tur att man inte ska göra nåt :))

Have a beatiful day!

image220image221image222


BTW, så där i förbifarten!
Sweet sweet days of that wonderful plejs called seven, som jag förresten inte alls glömt bort?
(Whaat lixom)
Sprang nämligen på någon på gymet igår som arbetat där.
Vart typ sur när jag & tjejerna inte kände igen honom sådär immidietly...?
Våran image där var väl fan bra trevlig mot allt & alla där.
Jag såg då oss som glada gäster och jag skulle aldrig försöka 'spela' och inte hejja på nån därifrån.
Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0