I wanna **** you!

Ah vackra söndag, snart over.
Solen tittade ju minsann fram till slut - dock endast för ett kort ögonblick :(
Jag slapp låsa upp hojjen och åkte med dadii till Kalaset idag :)
Kul att träffa bror och hans kids, blir ju inte tok ofta i och med att they lives in the other city.
Det bjöds på en lätt lunch bestående av paj & sallad när vi kom.
Sen vare sviin god hallon/jordgubb/grädd tårta och cookies :D
Efter det vart det en blandad kompott för oss barn haha.
TV-spel, kurragömma och tjejlekar med dockor för oss giirls :P
Jag hoppade bilskjuts och tog mig en promenix ner på staden och gled in till folket på jobbet och relaxade lite.
Vi hann inte med träning och tog en 'lång-promenix' hem istället.
I rask takt med tungt på axeln.

Nu är det ynka timmar kvar till livet i lyx igen haha.
Tragiskt nog så jobbar man ju imorron.
Inte en endaste dag den här veckan kommer vi ha att glida på stan tillsammans - jag & syrran.
- Det suger ju hårt.
Jag får kuta en snabbis på lunchen och så en timme när jag slutat efter sex.
Det första jag ska köpa är ett par vita converse-dojjer och ett par vita NIKE sneakers.
Det är bara sååå fräsht till våren.

Precis två månader kvar till flytt och jag längtar ihjääääl mig.
För att lyckas med sparandet av dom här lönerna jag hinner få innan så ska jag plocka ut sedlarna och stoppa i små söta kuvert och skriva på vad pengarna ska gå till...
'TV-möbel' , 'Soffan' , 'TV-bord' , 'Sängstommen' osv.
Så att man kan köpa allt immedieately.
Jag håller alla mina tummar för att  that-to-die-for-klocka som jag blivit helt förälskad i ska finnas kvar på Household imorgon.

Ikväll lyssnar vi i mitt rum på toner som:
Akon- I wanna fuck you
DJ Diamond - Raindrops (Jag är kär i introt)
Rihanna - Don't stop the music
Akon/Blast - Look me in my eyes
Wiseman - Slightly stoopid
Topmodelz - Your love (Jag hatar när denna 'börjas' spela på krogen, man får höra the beginning, sen 'görs' den om till bara dunk och man skulle aldrig kunna säga 'Ah det är den låten...'
Chris Brown - Run it
Britney - Pieces of me
Cassie - Me n' you
Steven Speaks - Airplane song


Idag såg jag ut så här haha....


image231

Hold my hand lets chase the sun 
We both know something's begun
Nothing feels that real without you
Wanna learn so much about you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0