Jag och en godispåse

Livet leker.
Imorgon får jag vara ledig och det känns döö skönt.
Även om de glider på jobbet.
Gud va skönt, ska vara uppe länge och sova lagom länge imorgon... Ahh.
Men this weather, can it pleaseee go away?
Skulle vara duktig idag och gå av på Heidis för att ta ut cash till mamii.
Hatar att vara skyldig slantar.
Men då kunde man ju hoppa upp och sätta sig på att automaten skulle vara ofunkis!
Ahhh... Unworth.
Knata hem från heidis i regnet för ingenting.
Tur att man hade high volume och en godispåse i väskan :D
Ångrade dock att jag tog vägen genom barskahäcken.
Hade ju inte ens märkt om nån kom pga. the tones in my ears.
Jag sprang nästan hem då ...
Hem till nya saker och mat :D
Jag som tjatat på syrris att vi ska kolla H&Ms snyggis-kampanj-prylar.
Så har hon viist köpt ett linne och en tee åt oss.
Aahh, syrris. Va bra du är!

Och Idag gör vi tummarna UPP istället för ner, vilket är bra mkt roligare :D

Tummarna åker upp för världens snyggis skylt som vi hittade bland the trash on work.
En stoor rosa Miss sixty skylt som ska sitta i vårt snyggis rum med den där lilla lilla toucehn of pink..
Sen ska den få flytta med hem till my own plejs.
För Andreas kommer inte vilja ha en rosa skylt i their home så jag vet att jag får knipa den :D

Mitt plejs kommer bli så jävla stylish.
DE kan ju varenda kotte hoppa upp på ett högt berg och sitta kvar där för...
Jag har sånna planes...
DÅ ska jag snabbst möjligt bjuda hem mina strålande människor living on this earth på inflyttningsgallej...
Förstå va...
Då äre hem till MIG man ska...
Aldrig DOM... Bara mig mig mig.... *Leer..*

image177

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0