Jag skriver en bok...

Ahh äntligen satt man här då haha :)))
Var så hopplöst trött igårkväll efter min och Carros absoluta heldag.
From the beginning...
Jag klev upp lite efter åtta och snyggade till mig lite.
Sen åkte jag ner på staden lite efter 10.00 och väntade på att C skulle sola färdiigt.
Hängde med syrris på vårt fantastiska jobb.
Sen vare träning, aaah va värt det var!
Vi tog tid på oss in the dressing room och sen vare On the shopping igen som gällde.
Köpte massa böcker på bokrean haha...
Till det kommande hemmet, bara för synens skull.
MEST för synens skull :P Det är inte så att jag BEHÖVER cooking-books haha *Ler*
Ehm så fyndade även jag ett par 'converse' från Cheap Monday för löjliga 50 spänn!!
För samma barnsliga summa fick jag mig även en urläcker svart badräkt ocskå från cheap monday.
CHEAP CHEAP CHEAAP!
Och den gjorde sig vrålfräsh på min kropp ska jag be att få tala om haha :D
Mer då..
- Green bus ut till IKEA i regnet.
Men med dom blommiga paraplyerna vi införskaffat i så var vi mest vackra i regnet...
På Ikea gick vi dock inte loss så där galet mkt precis.
Lite små värda inköp mest.
Rosa matlådor köptes på RUSTA haha ... B B B.
Sen vart det samma gröna fordron tillbaka.
Jag köpte då en jätte snygg tröja från H&M med konstiga ärmar som jag genast klippte bort när vi kom hem.
Då vart den bra mkt snyggare.
Jag & C värmde soppa och satte oss för att mysa framför TVn.
Syrris lämnade ferlinsgatan för Svartbäcken och hem till oss kom istället Carros kärlek.
Gynnings show var bra som fään igår...
Och Gossip Girl är VISST bra, jag helgillar't!

(PARANTES)

Vi trodde att vi hade hittat en snygg kille till mig som jobbade på H&M...
Frsäh som fan såg han ut och va...
- Hur ska vi fixa han då? Diskutterade vi.
Men nej nej nej.
På närmare håll visste vi vem det var och vände på klacken och suckade tungt.
- Det VA han, aaah.
Såå, VI har inte sprungit på McDreamy än.
- He's still hiding!

Idag då...
Jobb som gick hur himla bra som helst.
Reklamationsansvariga är det ju jag & Syrris som är.
Faaan va mkt jag fick gjort på jobbet idag.
Ahh, syrris! Tacka miiig!
Sen vare pinsam situation på Åhlens.
Sen vart jag jämförd med en nigress från Afrika på Bruna Bönan där jag sedan solade.
NU har jag ätit mig en bit mat och dushat och som vanligt fattat mig allt utom kort här...
Haha...
Imorrn är jag ledig, då ska jag springaaaa...

Lev snyggt!
Det gör jag och lyssnar på Fergie - Clumsey.


image234

image235

Sen kunde de se ännu fräshare ut om jag som putsade mamiis mirror imorgon...

Kommentarer
Postat av: :)

snygga jeans på sista bilden, vad är de för några?

2008-02-28 @ 23:03:29
Postat av: Kirre

Cheap Monday braller is the shit :P

2008-03-01 @ 14:55:45
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0