Jag viiiiiiiill

- Oh you looord, det blåseeer!
Det gick nästan inte att cykla hem för såå himla mycket blåste det.
Jag var i Blackriver och fixade en liten sak... 'Ahhh'
Låt mig återkomma till det.
Ledig dag även idag, för båda systrarna.
- Vad gjorde vi då?
- Naaada, elleeer hur mycket som häälst.
Vi gick upp vrål tidigt.
Naej det gjorde vi inte, men vi gick iaf upp före 10. *Ledid dag*
Då dök jag in i dushen där jag stannade i över 1 och en halv timme!
- Syrris höll på och dö tre gånger under den tiden, för hon ville med tvätta av sig :)))
Men det va lixom en sån dag idag.
Raka benen så länge man bara kan, fila och peela fossningarna.
Och after shower vare fejs-mask, klippa tånaglar, måla tånglar, dona me naglarna på fingrarna ocksååå, noppa brynen och smörja in sig så där lögligt mycket och knåda in lite tjöck fotsalva och på med skönis strumpor.
- Aaah vad jag tar hand om miiig!

Och nu äre Mary-Kay-Party hemma hos oss men jag vill inte va me.
Någon höll på att ringa ihjäl sig till mig för att någon tänkte att det skulle passa mig utmärkt att hoppa på den där svängen med säljandet själv...
Men det ville inte jag.
Så jag hoppar att fejsa någon ikväll för ytterligare tjat.
Meen två hem är inte så fel alla gånger.
*Gömmer mig här*
Just nu skulle jag dock nöja mig med ett.
Och jag vet vilket.
Och at the moment så är det inte så himla långt bort heller.
Jag vet precis hur jag ska ha det.
Åhh snälla låt det ske, låt det bliii så här nurå.
Som sagt, drygt tre timmar bort är den där himla lyan nu...

Imorrn äre arbete igen och det känns helt bra.
Jag kommer spendera så galet många slantar när jag ska skapa mitt eget såå.
Just nu känns jobbet bara välkommet.

Iaf. Idag äre Alla hjärtans dag och det var därför jag cyklade till Svartbäcken ikväll.
Syrris och A var ju på restaurang då och jag hade minsann knyckt systers nyckel.
Så jag trampade iväg och skapade ett litet kärleksnäste åt dom....
Fan va snyggt det vart :D




Dom fick skumpa, jordgubbar, gelehjärtan och lyxiga chokladbitar utplacerade på rosblad.
'Love-coupons' tyckte jag också att dom skulle ha.
På sängen slängde jag ut lite hjärtklubbor och ett paket kådisar *Fniss*
I dörren satt en lapp med this red flower...
'Bar för att ni är så himla värda det....'
En ganska så löjlig dag egentligen, men det finns vissa saker som jag är så sjuuukt bra på.
Och nu sitter jag bara och vill att klockan ska slå tolv så jag med säkerhet kan säga:
- Inom två månader får jag flytta in där helt ensam.
Och göra det mitt.
-Åhhhhh.... Jag VILL!




Kommentarer
Postat av: carolina

Faan va fint du gjort hjärtat. MYS!!
FAAAN ni kan juh inte vara iväg & fara, måste juh snacka med er hahaa.. LOVEE!

2008-02-15 @ 10:30:14
URL: http://carolinaenvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0