Not on top.. But still I am

Idag har jag fått besök av halsont.
Helt värdo.
Trots det så var det en skön dag på jobbet, skönt att veta att man bara ska hem och ta de lugnt och mysa..
Min kropp behöver.
Melodifestivalen ikväll då.. Tror jag. Inte hört ett knysst om et' men någon viskade det till mig..
Att det var det ikväll. Så vi får se om Carro orkar ta sig hit, hon är också krasslig :((
Vi får hålla våra tummar, mer än så kan man inte göra.
Är det melodifestivalen ikväll?
Nu tror jag inte på det längre...

Lets dance bejb var lätt Mi Ridell igår.
Grymt snygg...
Det vart en as värd fredagkväll..
A var här och käkade pizza.
Givetvis fanns det massa annat gott också.
Jag & Syrris vill lixom inte bara ha EN god grejj...
Thanks mates!


Gårdagens fynd vart i alla fall ett par vrål fräsha gråa braller...
I lite 'chinos-stuk'. Så nöjd.
Och imorse hängde vi undan en del great stuff på jobbet.
Ett par beiga real chinos från Ralph Lauren, trå tunikor från Vila och en top från Ichi.
Detta gjorde vi väldigt leende.

Nu ska jag mysa till det hela lite med en skönis dush.
Ta hand om mig i denna hårda stund haha...
Ska dock försöka att inte dö av helt...
Blir lätt så när man lägger sig i ett badkar och inte gillar kallvatten...

Just nu myser vi med Gyptian . Find me myself a woman med höög bas..
Ah vilket skönt gung och dunk....
Be back!

image184

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0