Ta en tablett against the sickness, jag tar ett lyckopiller

Halsontet tar över..
Craaap.
- Vaknade och visste inte hurvida jag var ledig, skule jobba eller hade försovit mig...
Dock inte försovit mig, men jag hade föredragit det förstnämda.
Hoppas syrris glider ner på stan idag och kan hänga med mig.
Det vore assowme, det vet hon.

Jag måste klottra ner några ord om min vackra också.
För hon gjorde mig så glad ända in i hela min kropp nyss ju.
Och hon är för fin för att klottra om så jag rättar mig själv och väljer att ...
Göra en liten.. Kärleksförklaring istället :D Det lät mer ordningsamt.
Hon skriver att hennes värld skulle gå under utan oss...
Min värld med, Min värld skulle gapa äckligt tomt utan henne.
Hennes liv gungar av lycka..
Hon får mig att känna som vi hoppat på this huuuge trägunga i denna blomstrande overkliga trädgård där någon puttar på så att vi gungar ändå upp till himmlens paradis och får känna oss som änglar all the time.
Aldrig känna glädje igen.
Jag vet att jag alltid kommer kunna smygle...
För den här damen har gett mig så sjuuukt mycket redan, och jag känner lixom på mig att den här damen bara har börjat att ge.
Hon har nog mycket på gång tror jag.
Och hon har gett mig dessa vackra fotografier med henne som huvudrollsinnehavare och hon har sagt så knäppa saker som jag aldrig kommer kunna glömma och som aldrig kommer sluta ge mig lyckorus.
Tack Carolina.
Du vet att du är mitt lyckopiller väl?!


image186


Hon är så vacker så man bara ramlar baklänges och gapaaaaar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0