The sun made us walk

Åh vilken underbaaar dag vi har haft.
IDAG vart det inte jobb för varken mig eller Syrris.
Guldvärt, tro oss ;)
Vi gick upp i skaplig tid och gjorde oss fräsha.
Det tog sin lilla tid för vissa haha, meen.
Till slut så kom vi ut i solskenet.
Vi vandrade då iväg mot gummicentralen och vinkade åt Andreas :D
Sen lät vi vägarna ta oss till Gränby Centrum.
Faga shopping vart det, vi höll emot begäret *Ler*
Vi gick mest och spanade i inredningsbutikerna och drömde oss iväg till det nya livet som SKULLE KUNNA få sin början alldeles sanrt...
Men vi vågar lixom inte riktigt hoppas egentligen...
Det är som inte klart än...
Men åh... I do wish it was..
Do me this tiny little favour, håll era tummar för oss, alla tummaaar :D
Hungriga vart man av gången och givetvis köpte vi oss varsinn korv i halvtid.
- Ah, korv är nästan alltid gott.




Ikväll drar Greys Anatomi igång och det ska då iaf. jag bänka mig till.
För det är en jääla bra show om ni frågar mig.
Och imorgon kommer man bara räkna timmarna om jag säger så.
Jag vill vill vill.




image205
image206

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0