A quickiii...

En snabbis då.
Fredag var dagens namn.
Det är grått & Kallt :(
Men det är Fredag... Och imorrn äre Lördag och jag är lediig.
- Ahh, det känns så fruktansvärt skönt.
Så nu kommer snart syrrans barn.
Då blire mys med räkor och så.
Sen blir Lets Dance I svartbäcken med tacos..
- Hungryyy. Lagom sugen nu. Det kan man hoppa upp och sätta sig på om man vill det!!

Hade inte så många tankar att dela med mig av just nu känner jag.
Inte ro att sitta här och dö heller...
Nej, hem och grejja med krubb.

Trevlig helg :D

Kommentarer
Postat av: carolina

Men åh, är du ledig imorrn. Skönt för dig :)
Gissa om jag tänkte på er när Tilde & Danny dansade hahaa..
Ringer dig imorgon love. Hälsa min andra love :)

2008-01-18 @ 23:28:25
URL: http://carolinaenvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0