Det vita pudret bjuder ännu på sig själv

My day off today.
Gick upp i tid och hoppade in i dushen och bara tog hand om mig..
Upp, och ut i ovädret..
- Brrrr.
Blir nog till att hooka med Carolina på staden idag.
Måste bara bli lite klar och vacker först.
Ska äta spagetti & köttfärsås också innan jag beger mig.

Ikväll blir det träning igen.
Trots att måndagens träningsvärk inte gav sig till känna förrns sent igår, såå I can still feel it.
Men det ska nog gå bra i alla fall!
I måndags vart det schopping igen.
Nöjdast vart jag med dessa gorgeous high-waist-shorts.
Så sjuuukt snygga, jag kunde inte annat än bara stå och beundra mig själv i spegeln när jag kom hem och provade dom... Very satisfied.
Sen vart det lite träningsclothes.
Bl.a. ett par blå-vita adidas braller.
Egentligen är det barnmjukisbyxor, men jag köpte en liten size så de blir som knickers för grown-ups *Fniss*
Vad vart de mer...?
Jo, två par jeans on work. Vaad jag provade braller.
Nöjde mig till slut med två par från Killah.
Och efter träning drog vi en snabbis på Gina och Stadium igen.
Det vart då två par våra dojjer,
Ursnygga leggings med en lite dragkedja längst ner, så stylish så :D
Och ett skit snyggt skärp. Svart lack med stora blanka nitar va...
*Slantarna gör vi av med...*

Jag hann med en repa i affärer igår efter jobbet också.
Eller var jag bara på Hemtex..
Där fyndade jag iaf.
Fyra stora badlakan, två krämrosa och två mörkrosa.
Ännu mera påslakanset och två ramar.
En i blankt silver och en i rosa...
(Im planning for this photowall I'm going to have at my own plejs.)

Men nu vart jag stressad, Min underbara C är så mkt. snabbare mig på att göra sig klar...
Nu måste jag glida.
Ska klä mig, do my hair, mejken och äta lite getti och köttfsås.
*Åh, det ska jag göra först.*
Jag är starviiin, har bara ätit lite fika. Julkakor from the fridge som jag redan innan visste inte skulle vara så goda. För frysta kakor blir inte det, dom tar åt sig frys-smak och dofter från allt annat som ligger i frysen och vilar...

Tack för mig.
Imorron äre shlagerbar.
Vi ska dit :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0