Disco-dunk

Disco-dag rakt av.
Jag sitter här nydushad, mätt och fräsh som bara den.
Jag har varit på affärn och köpt chirre, lärpa och godis...
Så fick jag jordnötsringar av Father... Sååå jag kände att det blev som lite disco haha. *Ler stoort*
Min läsk smakar dock mest groggvirke...
Så den skulle jag ju ha skickat med Syrris *Gapskratt*
För hon va sugen på grogg hon haha.... Eller?

Nej men det har varit en riktigt glidig dag.
Det tog dock emot att kliva upp imorse. *Mer än ordinary*
Men upp kom jag och till jobbet kom jag.
Dagen miss var att jag glömt the new code såå larmet gick på jobbet.
Men de var väl en värdslig sak och det löste jag snyggt.
Sen vare bara rull på jobbet.
Slutade vid 13.30 och gick raka vägen och köpte mig en El nacho som jag åt i regnet medans jag väntade på the green bus. The best thing I know.
Vänta på bussen. *Crap*
Men snart var jag hemma. Och där fann jag syster & Andreas.
Dom stackarna fick nöja sig med macks haha...
Sen vandrade jag iväg för att sola och dom cyklade iväg för att äta och gå på bio.'

Men jag sitter och funderar på vad min bästis gör ikväll haha :P
Har inte pratat me na' på helaa dageen.
Better call her och kolla så hon lever och skrattar :D

image111


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0