En kortiiiis

Sitter nu och lyssnar på Franz Ferdinand - The fallen.
Vissa bitar gör jobbet lite lättrae ibland.
Det värsta jag vet är dessa play-lists med typ 'The Knife-stuket'.
Vad ska säga, som sargade människors sånger om kärlek som alltid gör ont, liv som inte levs och gråa gator med döda männsikor.
Inte konstigt att man lixom dör till ibland.

Drömde konstiga drömmar inatt vill jag påstå.
Som jag nu kan skratta åt.
ROTFLMAO
- Rolling on the floor laughing my ass off...

Ja vad ska jag säga.
SItter här med ett smile.
Vaknade som med ett smile idag.
Jag hoppas det kan bli en sådan dag.
När allt känns lätt och leendet är med mig hela långa dagen.
Det tror jag visst det.
Det vet jag ju.


image100


Nej nu ska man nog ta och bege sig ut i kylan snart.
Slänga på sig lite mejk i fejset och pula på sig några sköniskläder först bara.
Idag borde iaf systrana unna sig lite sol.
En 15-minuters solning kanske?
Syrris bangar säkert...
Nu bör jag svepa ett glas vatten.
Vatten är nog den bästa gratisvaran Gud försett oss med.
They all should have it.
Vatten gör mig till männsika igen - när jag inte råkar vara det...

Lev & Älska
Allt annat kan man nästan strunta i..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0