Every boy and every girl

Samma våning, samma rum....
Barbados är något man lärde sig digga i unga dagar.
Nu låter jag mitt media player välja och vraka bland the songs...
Och visst väljs det gamla goda bita då minsann.
Jag skulle kunna skriva en om inte två notisar om varje sång ju :D
Klockan är bara kvar i elva och de känns verkligen som bara barnet ikväll.
Imorrn är jag ledig.
- Åhh va skönt att få sovaa, suckar jag.
M M M.
Och nu har jag plattat håret ikväll istället för att göra det imorn bitti.
Jag är nysolad och nydushad.
Så huden på min kropp är väldigt len och lite finare färgad och så har ja lixom kärat ner mig i en bodylotion jag fick i Julis och den bara får mig att känna mig ny och lyxig lixom :))
Såå då ska man väl sova gott och drömma sött tycker man.

image112image113

Jag har någonstanns lärt mig att det bara är onödig kraft att tala illa om någon.
Syftar just nu främst på internet meen det är väl något som kan stämma In real också.
Meen det kan jag inte precis följa.
Fast on-line är det som en oskriven grown-up regel.
Fjortis -  Och det kanske var därför man ibland använde communitys och chattforum och så...
Over - and - förbi - that - stadium Och varför i hela friden skulle jag vilja skita ner min blogg eller lämna fula fotspår efter mig på nätet som jag kanske aldrig precis kan torka bort....


-Leva Leva kom så ska vi leeeva...
-Every boy and every girl , all the people in the wooorld...
Jag stannar på Will I med Ian van dahl...
- Minnen? Oh jaa....
- Om man var en liten snorunge då?
- Det var dom nog...

- Bottenanna mix med Basshunter... Då var det väl sommarklubb nånstanns veell..?
Åh Åh Åh....
Lisa Nilssons - Varje gång jag ser dig. Lyssnar dock inte på Lisa, de va en 'remix' som dök upp...
"Ville komma nära dig och jag ska göra det en dag"
Tänk vad med minnen man så helt av sig självt bara lagrar i huvudet och så lätt kan plocka fram dom med hjälp av en låt...
Det är ju helt otroligt vad våra huven rymmer juuu!

Sleeping time.. Eller iaf .Bedtime!
Sov TAJT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0