Get up!

- God morgon God moooorgon!
Idag är det jag som har sovis.
Börjar 12, nu är klockan 1 minut i 8.
Ändå redan uppe, så sjukt skönt. Man vaknade ju ändå när Syrris gick upp och då kändes det bara helr onödigt att försöka somna om igen.
Nej tacka vet jag att ha tid på morgonen och slippa stressa.
SKa sitta och äta mssa frulle.
Warm macks blir det, haha.
(Jäääsp)
Men det är iskallt här nu, fönstret har stått öppet inatt gissar jag så nu är det täcke om sig som gäller.
Så glömde jag skriva om de igår.
Victoria Secret Fashion Show.
- MAFFIGT.


image96

image97

- Jävligt läckra är dom, messade jag till syrris. ;)

image98

Och OM jag & Syrris hörde till SPICE fanen back in the young days.
Det kan man nog påstå. Vi hade allt, alla movies, skivor,
varendaste bild klipttes ur och vårat rum var bokstavligen tapetserat med dessa chix.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0