Going fresh!

En fattig dag kvar.
En endaste dag kvar att gå och dreggla över allt som glimmar så löjligt lockande i denna värld.
Sen äre äntligeeen löning.
Känns dock lättare iochmed att så gott som alla jättemånga verkar vara luspank nu.
Såå himla längesen man fick slantar nu känns det som.
Åh idag fick vi jätte mycket snygga saker på jobbet.
Två så värda att hänga.
Sak 1
En jätte fräsh 'wct jacka/vårjacka' från Odd molly.
I riktig old school look. Som vi lätt värderade till bortåt 2000 spänn.
Så när prislappen visade oss hälften var det inget snack.
Och ännu mindre snack vart det om Sak 2
En skit snyggis väska från Junk de luxe.
Och den var vi flera som dregglade över ;)
Stekig träningsbag eller klassig weekand bag tyckte folket :))
Också som kunde landat på över 2000 spänn, men hamnade låångt långt under.
Då bytte vi faktist ut våran redan hängda Fred Perry väska mot denna ögonsten.
Pix kommer på fredag.
Sen kom iaf syrris & Andreas ner tills jag slutade.
Work out here we come...
Snygg-Frida hade vart duktig igår och bangade därför idag
*Tro dock inte att vi tänker godta att det görs till en stopid stopiiid vana bara, Sugaar * Haha.
Och vårat andra så kära fejs, Cärruu kunde ju inte heller.
Men dig räknar jag med fullt ut efter den 28e, men you know it - I know we be the perfect match in that game :D
Så de vart jag syrris och Andreas idag.
Vi följde vårat upplagda schema skit bra och ökade som fään :P
Jävligt nöjd är jag *Klappar mig själv på huvudet*
Så hade vi flyt och slapp vänta på bussen också... Aaah så värt!

Sammanfattning.
Ännu en gyllene dag med gyllene events.
Imorgon har jag sovmorgon vilket gör mig ännu lite lyckligare...


image129

Idag vare en bad bad hair day för mig iaf...
Men det blir vad man gör det till lixom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0