I just couldn't reach heer, my sugarbite

Jag bara måste skriva ner det..
Så alla vet.
Mottagningen hemma hos hos oss... *Hos far*
Suger hårdare än hårdast.
Det är sant.
Jag skulle messa Carro ang. Torsdagsaktiviteten.
Meen, mottagningen sög även i kväll.
Jag sprang runt i lägenheten hur länge som helst och letade efeter mitt vodaphone nät...
(Nej jag har officiellt inte övergått till Telenor än, för det står iaf. FORTFARANDE vodaphone på min lur....)
- Help me!
Meen nu har vi fått tag på na'.
Och hon tyckte det lät lika trevligt som vi, så därmed var Torsdagen bokad.
- Åååh, som vi har saknat!

Carolina.
- Ja, det ska hon få för det förtjänar hon!
Min lilla sockerbiiiiit!

image131

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0