Idioter, skulle en olycka göra kvällen värd eller?

Igårkväll vare först mys med Systers söta kids.
Räkor är gott.
Det bara är så.
Och vissa barn är inteligentare än vad man tror.
En stund senare var det dags att plocka fram cyklen igen, som jag egentligen låtit gå i dvala över vintern i ett av dessa nybyggda cykelhus som pryder Ferlinsgatan.
Meen, jag fick väcka min pärla.
Ehm.. Så vankades det en lung tur i riktning - Svartbäcken.
Vi trampade sjuukt lugnt.
Löjligt lugnt cyklade vi och de var verkligen as skönt.
Nu var man sugen på Tacos och det gillade magen som vanligt.
Tomaterna var mjöliga och det hatar man ju så det drog dock ner upplevelsen lite.
Gott vare iaf!

SLIGHTLY STOOPID- WISEMAN.
Vilka röster vissa föds med.

Lets dance.
*Cecilia Erling med sin Herrey bjöd på alla tiders show. Absolut.
*Danny Saucedo ÄR snyggast för mig.
*Carin Da silva & Matte is my favourite couple.
SYND att han nog har family för annars skulle dom make a GREAT couple.
*Tilde Fröling är sjukt lik sin mamii men hon dansar tyvär inte som Carin Da silva.
Hon tycks ha fått en tråkig partner.
Hon skulle ju ha en glidig rolig typ...
BygglovsMatte är en hunk...
Danny kunde kanske ha struntat i att tävla med Erving om blondast huvud.
Meen vaddå.. Den Karln killen har charm asså.

image122
No words... Many dreams.

Men då till the idiotas!
Vi hade cyklat dit och skulle nu cykla hem efter att ha tagit del av den goda saken att Danny inte gled ur tävlingen och att Uffe Larsson inte lyckades lura i Sveriges folk att han var rolig.
Vi cyklade lungt hem också.
Börjar närma oss Heidenstams Torg och ser att nån springer ut i gatan och farligt placerar ut två stora däck mitt i vägbanan. Ett i vardera riktning, och sedan skyndar tillbaka för att gömda invänta en... olycka?
En bil kommer och kör, hinner lyckligtvis upptäcka att något ligger ivägen, sakta in och köra förbi...
Meen... Däcken ligger kvar.
Ännu en till bil kommer då och nu har jag och syrris stannat.
Denna förare kliver dock ur och lyfter bort denna idioti fråb vägen.
Annars hade jag gjort et'.
Fan va förbannad jag vart.
Jävla småglin.
Bus i ung ålder.
No offense.
Men att börja utsätta bilister för större fara än dom själva redan satt sig i när dom överhuvud taget satt sig bakom ratten.... Då börjar man tänka fel.
Jag hatar  barn FOLK som finner nöje i att orsaka problem.
Fan ta er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0