Jag har världens bästa

Nu ringde hon och sa godnatt och så...
Hoppas hon cyklar hem tidigt imorgonbitti inna jag hinner åka.
Det är trevligt det.
Nu har jag plattat håret och är nydushad nyfärgad och fräsh som fään.
Ska krypa ner under täcket och sniffa på mitt underbart doftande hår.
Hoppas jag kan sova.
Det är det värsta jag vet att bara ligga och vrida sig och bli piggare och piggare..
Jag har sovit väldigt bra och skönt nu ett tag så jag hoppas jag har medvind inatt också....

Time to slepp,
Time for dreams.
Time to rest & Tid att....
Sov som små söta barn och dröm som vuxna människor som har tråkiga liv och gör vad sjutton dom vill i drömmarnas land....
Sov sött och dröm ännu sötare.

image104image105















Me löve you so so muuuch.
Sov Gott Kajsa!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0