Måndagmorgon...

Nu är jag utsövd och fräsh.
I behov av en liten skön dush, sen ska jag nog va on it igen.
Ska ställa iording en ordentlig brakfrukost åt mig.
För det är så himla trevligt när man är själv och bara kan sitta i sin ensamhet och äta och äta...
Jag är dö-hungrig.
Sen ska jag göra mig lite vacker och glida ner på stan.
Syrris arbetar och jag tänkte shoppa lite.
Hon införskaffade ju i en ny phone i Fredags.
Och lurar är inte gratis när dom ska vara high-tech och fräsha, så jag ligger ju på + sidan.
Kan väl försöka göra något åt det tänkte jag :D
Sen blir det träning.
Inte vrål taggad justn nu men...
Det är klart vi ska träna.

Så sen hade jag inte så mkt. mer att bjuda på...

image147

Three years ago I looked like that.
Mycket viktigt att veta.
Inte men jag tycker det ser lite trevligt ut med en bild.
Det är ju en bra trevlig bild på mig :D

Kommentarer
Postat av: Carolina

MEN YEAH! fan det gick juh bra det där med bloggen :) & snyggt vart det juh också!!!

love!

2008-01-28 @ 11:39:16
URL: http://carolinaenvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0