Min mage börjar små muttra nu...

Lättsam dag på jobbet idag.
Jag fick glida hem i god tid.
Trots att jag hade min sovmorgon idag. Guud va skönt jag låg.
Och drömde gjorde jag... Haha vad får man allt ifrån.
Jag drömde att jag tog syrris lur och hittade sms från Danny...
Gud va på g dom tycktes vara tänkte jag...
*Störtlöjligt* Haha

Sitter nu och fortsätter min jakt på nytt boende.
På eget boende.
Hojjta om ni sitter inne på något snyggt tips vettja :D
Imorrn är premiär av Gynnings show.
Så då blire till att hooka up me Cärolajn.
Åhhh va jag längtaar.

Nu ska jag bränna lite skivor åt mamii, sen ska jag springa hem och möta upp Syrris så vi kan stoppa något gott i kistorna.
Tog ingen lunch idag för jag var.. Ganska så mätt.
Åt varma macker imorse också.
Gjorde två st. på en gång.
Sen kände jag efter och nog skulle jag orka en till...
Och en till...
Fyra dubbla totalt. M M M.
DÅ vart magen glad :D

Vill nu...
* Flytta och få mitt alldeles egna snygga plejs.
* Finna just dom orden jag vill rista in på min kropp- 4 eva!
Hum.. vare, like no more!?
Då kan jag känna mig som ganska nöjd med mitt liv då.

image120
- Jaa.. Det är sant.
Jag KAN se ut som en apa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0