Så visste man vad man hade att göra ett tag då

Idag drog jobbet igång.
Shemalagd every single day for trheee weeks nu.
Visst kändes det jobbigt att se meeen så får man ju lite xtra guldpnegar för det också.
Idag vare soft på jobbet.
Folk har lixom inga slantar kvar nu såå det blir som lite lugnare in the stores då.
Vi fick dock handla av oss lite.
Drog en round när vi slutat.
Har haft presentkort på Cervera så nu vart det BodaNova glas.
Jätte fräsh serie som vi har börjat köpa ifrån till våran älskade mamii.
Nu börjar vi med.
Jag ville ha dom lila men dom va givetvis slut så jag fick nöja mig med the other color I like a little bit ;)
Men jag SKA ha dom lila med... Såklart :))
image89
Sen kompletterade vi ett par andra champagneglas vi fått i gift förut men bara haft tyå av.
Jag vill inte bara ha massa udda ihop-plock lixom...
Också köpte vi the cute little hat från Åhlens idag.


Den är grå-lila... Ahhh

Seeen vart det ju givetvis ett par pjux. Ett par gula pumps som ja sett på Yorker förut men då var sizen slut.
Nu fanns dom och jag tyckte dom va fräsha.
Världens billigaste också. Inge snack lixom.
Nu sitter jag och känner mig döäcklig...
Vill måste hoppa in i dushen och det är snaraaast asså.
Fyy.

Sen så äre en del feelings som rörs runt ibland och det till ingen nytta alls lixom.
Det vet jag ju.
Eller hur man ska säga.
Man hade ju glömt de där - men man är ju inte mer än människa.
Jag har ju ett huve lixom.
Där det tänks.. Och tänks. Crap!

Anyway. Se om vi kirrar träningskort imörrn då.
Nu jävlar ska det tajtas till to the summer.
Taggad som fäään ;P
Nåt som gör mig glad haha -
Sunwing resort reklamen...
- Sometimeeees, I fell I gotta get awaaay.
When the kids are allriiight.
Det är så... glatt *Ler*
Så lätt.. Somrigt och glatt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0