Sky is crying when I want the spring to visit

Nu kommer växtvärken känner jag. Eller okej förlåt jag växer ingenstans längre men det är samma värk.
Träningsvärk då av nåt slag. Gå och stå hela dagarana gör att benen till slut vill tala om att...
- Ta gärna en treo innan du lägger dig så slipper det göra nå ont i bena inatt...
Men det är sovis varannan dag och imorrn äre min tuuur.
*Lyllooo*

SKulle dragit en bio med syrris & vårat hjärtegull idag men våra bioteckets blev kvar home så vi sköt upp den mysiga aktiviteten tills imorgon istället.
Det fick bli en mysig fika på 018 instead.
Vädret som kommit till oss kräver mysfaktorer från alla håll.
Fick kuta till bussen genom regnet och fullständigt kasta en kram på Carolina för att hinna.
Syrris krockade nästan med en cykelkille i all hast och vad häver hon ur sig för ursäkt till han...
- Faan.
Gapskratt. Stannar upp och han höll på att ramla och min snygga syster säger 'Fan..'

Nu har vi även bökat i oss lite pasta med italiensk tomatsås och vitlöksbröd till.
Så nu är min lilla mage nöjd även den.
Bara till att krypa ner och glo lite Tv innan man ska inta den skönhetssömn vädret gör en som beroende av.
Kolla Grammis.

Sleeep cute...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0