Vad mer kan man begära?

"A loveli day like that"
Sovmorgon - Ahhh va skönt.
Låg och piggnade till medans Syster Yster gjorde sig vacker.
Klev upp i god tid, åt i min ensamhet frulle i luuugn och ro.
Skulle börja jobba 13.00 men jag åkte ner i god tid och strosade runt efter clothes åt mig & Syrris först.
Hittade en del iaf.
Sen vare bara massa fix&trix jobb.
Helt gör-skönt.
Nu sitter jag och magen och längtar efter maat.
Och så råkar vi redan veta att det blir grymt god stroganoff till middag,
M M M.
- Mamiii, Syrraaan. Ta och kom hem så vi får äta :D

Fortsätter med denna söka-bostad-grejj gör jag också.
Och nu håller vi på att längta ihjäl oss efter denna löööön.
Vilket himla system det blir vid December - Januari lönen.
I December känns det bara alla tideeers att lönen kommer innan jul så man kan bli riktigt nöjd med sina klappar och ge sina nära de där lilla extra under granen....
Meeen nu... Eller för iaf. en vecka sen kanske...
Dåå... började man lixom känna att..
Det var ganska länge sen kontot fick re-fill.
Såå nu lever man lite tajt.
Blir en lugn helg.
Fredagsmys med tacos och lets-dance i Svartbäcken, Fridaynight verkar det som.
Lördagen blir nog tväär lugn.
Nästa lördag däremot...
Då ska tjejerna göra sig vackra och åka ner på stan ;) Haha
Och handla ska dom göra på Fredagen...
Visst ska vi det.
Visst ladies....?


Och JA... Jag höll på att glömma!
Igår drog de där väldigt lustiga programmet igång på Kanal 5.
' I huvudet på Carolina Gynning'
Är hon bra eller är hon bra!!!
Fan, vi skrattade iaf.
Carro var ju som sagt hos Twinsen.
Och vi hade grönsaksdipp som tog slut långt innan själva showen ens hann börja.
Men de gjorde ju inget. Det var lika kul ändå.

image121

Egenkär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0