A life to adore

Men Tjaa!
Haha, so long time gone now..
Jag har haft sådanna bra och  trevliga och fullspäckade dagar så jag har inte haft tid att klottra hära.
Orkar inte dra hela storyn just nu heller för nu äre film me mina darlings hemma hos Syrris..

Underbara dagar, med underbara solstrålat som värmt oss.
Shopping som tagit mig up to heaven.
Flickor som får mig att skratta och känna mig utvald :))) *Slängkyssaaar*
Jobb så jag kan leva haha och saker att stoppa ki munnen så min mage bara älskar miiig.
Mitt liv är Amazing, a life to adore.
Och hela tiden så längtar jag bara till våran vejcation, vi snygga, trevliga männsikor åker till varamare ställen och jag tänker på det jääätte mycket :D

Bilder & mer trevlig läsning väntar...
Imorgon får jag nog tid efter jobb och innan dans och drinkar nere på stan :P

Hoppas ni lever lika snyggt som mig.
Nu ska ja ha lite mer glass me vit-choklad frukt från ugeneb.
-Wooooow!

(Jag HAR en ny kameraa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0