Äckligt trött...

Mina ögon ger vika nu.
trötttrött...
Nu är det sängen och därmed basta.
Imorrn är jag tack & lov ledig och SKA sova ut.
- Det är jag vääärd ju!
Kommer ligga där och klia ihjäl mig.
Dels på benen som är sönderbitna av MYGG och i naveln  där jag fått nickelutslag för att jag kört ett oäkta smycke...
Helt ondöigt, såå onödigt.




- 'Man gör så gott man kan...'

Vad faan gör jag..?
Älskar färgen på mina nya handdukar.
Och kollar hur man kunde se ut om man bar sjal elläär?

Just de, by the little way.
När jag var ute och prommenixade för någon kväll sedan så såg jag den största larv (?) ,eller vad fan de nu va,
 jag någonsin seett!
Så nära tt trampa på den.
Äckligt äckligt



- Sov snyggt alla vackra, dröm vackert
(Helt klart snygg godnatt bild)
Helt klart....

Kommentarer
Postat av: Carolina

det är e snigel min älskade. träna med mig idag :D??

2008-06-16 @ 08:45:33
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/
Postat av: tuldan

Åh skönt :D Ska pimpa till uteplatsen som fan då haha :) Vi flyttar om två veckooor, så skönt :) vilket nr bor du eller vem som nu bor där på då? E de stort område?

2008-06-16 @ 12:16:30
URL: http://matuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0