Dofta vill man..

Något man blir tvungen att köpa då och då är parfym...
Det är trist.
Ja är man singel som jag så tvingas man då iaf. köpa en själv haha.
Nu slapp syrris det denna månad.
Och det va inte vilken skitig flarra som heslt han kom hem med.
Nej nu kan hon & kärleken hennes lukta gott ihop med nya YSL parfymerna...
- Åhh, de luktade såå gott :)))
Wöw wöw, fint ska det va..

Jag måste också köpa en ny snart.
Det är så tråkigt att välja en nyy.
Nu har jag haft en från Marc o Polo som jag trivs med, men de är såå tråkigt att köpa samma.
Min gamla Burberry Weekend stod kvar längst in i toalettskåpet med några droppar kvar och den luktar heller inte dumt...
Hum, well Syrris luktar YSL nu... Och Andreas ocksååå.


Kommentarer
Postat av: Lisa

såg dig på holmlunds idag, du hade ett jeans linne om jag inte minns fel. vart ifrån kommer det? skit fint verkligen

2008-06-30 @ 18:51:51
Postat av: Kirre

Åh va gulligt :))

Tack! Det är ett VILA linne.

2008-06-30 @ 20:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0