En himmel så blå..


Åh denna söndag har varit helt fantastisk.
Jag fick stressa iväg till Mamii på förmiddagen ioch med att min cykels stod kvar hos Syrris sen igår.
Man vart ju heelt blööt av att nästan springa hem dit ju.
Där var det iaf dukat och fint, en filt va utlagd och grillen kom snart igång.
Som sagt så bjöds de på Gudarnas smörgåstårta och grillad korv!
- Woow!
Till efterätt hade hon svängt ihop rabarberpaj som också slank ner ganska slätt med krämig vaniljsås :D
Det spelades kubb och  lektes & busades på filten.
Många skratt tack vare vår käre bror <3 Haha...


Nu väntar jag på samtal fran Lagerlöfsborna då jag är sugen på att inte sitta inne längre.
En glass eller prommenix eller NÅT outside bör styras.



Jag slängde på mig en röd/vit rutig halterneck klänning från Gina Tricot idag..
Trying to get som some summer feelings.
Vilket inte är så svårt just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0