En ljus dag i Juni


Solen skiner och jag har varit ute på Power-walk.
Kom hem och åt en snygg frukost.
Solen skiner fortfarande.
Jag vet inte alls vad jag ska använda den här dagen till.
Syrris jobbar men Carolina är ledig.
Men vad gör hon?
Vad ska jag göra?



Skulle ta mig i kragen och beställa hemtelefoni nu som vi fått i gåva.
Bara att välja och klicka hem, dont need to think about the bill lixom.
Men va trögt det gick, finns ju en del att välja på.
Så bestämde jag mig ändå för Glocalnet, men det går ju inte?
Nu undrar jag om  man måste ha telefoni redan för att bara kunna byta till Glocalnet?
I så fall tar jag tele 2...

Nu är jag grymt sugen på något gott.
Nåt bakverk hade man vela ha.
Något sånt har jag absolut inte hemma och jag undrar om det är värt att ta en sväng till Torbjörns torg och göra av med pengar..?
Jag börar känna mig hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0