En ny last, mazariner?

Mätt  & Belåten och jag skriver lite till...
Det vart grillade marshwallows och grillade korvar,
Sen lät vi det sjunka undan och gjorde pllats för lite sill och potäter :D
I härlig svensk midsommaranda...
Gott var det iaf. det säger ju jag!

Nu har vi legat och glott på 'Animal' med Andreas Wilsson, den va rätt bra faktist.
Vi fortsatte att ta hand om oss med lite honungsmelon och nu servade Syrris faktist mig med en hallon-mazarin.
Hur god var inte den då!
Alla känns helt övertrötta  nu och det är inte många seriösa ord som sägs här nu inte...
Däremot lots of laughs!
LOOOTS of laughs på Lagerlöf ikväll ;)
Sweet times of mine...

Man bara konstarerar hur skönt det är att det är Lördag idag och Söndagen är först imorgon,
Då är det mat hos Dadii, det ser jag fram emot :))

Men nu ska jag se vad mer man kan göra i denna lägenhet med dessa roliga männsikor haha...
Snygg kväll på er!
Snygg midsommaaaar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0