Galet, bilder är vackrast


Det vart en helfin kväll hemma hos Syrris & A ikväll.
Mamii hade grejjat druvor, baguette och ost åt oss.
Sedan togs det även fram melon & lite chirre.
Mario Kart gled snart igång och ikväll var då jag i toppform med Baby Peach :P
Snygga Jossi gled även hon förbi innan kursen hennes skulle styras mot Birger.
En annan banga och det kändes helt rätt.
Imorrn är jag hel-ledig och ska nyttja dagen till fullo.
Upp i skaaplig tid iaf.
Börja med en Power-walk är tanken, hem glida i bikinin och ner på gården to get some colour.

Min kamera är borta men det går att få ganska trevliga bilder med min telefån också tack och lov.
Ikväll bjuds det på lite av nån bildfrossa....












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0