Hey sunshine! MVG!


Så kör vi dagens i ett alldeles, alldeles egeet inlägg ;-)

Tidig morgon, Tidig sol.
Man vaknar ju mitt i natten och tror man försovit sig vaaarje gång.
Anyway, dagen var varm, jag bar klänning.
Syrris & C var leeediga och var hemma på Lagerlöf och soladeee...
- Åhh vilka lylliissaaar!
JAG hade ingen att luncha med ute i solen så jag fick sitta i vårat fika rum och äta en fullkornspaj...


.Klänning från Vila
.Tofflissar från Indiska

Till slut kom mina snygga ner iaf, det bara löös om dom så snygga dom var!
Jag fick jobba på en stund till men sen var det träning.
Vi speedade på med ett tjusigt tempo men blev ju lika färdig för det!

Sen satte vi oss nere vid ån.
Matilda kom snart och gjorde oss sällskap och det var en glass även denna kväll.
Så länge sen, så mkt att säga varann.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0