Hur bra, så bra... Så häär bra!

Utan internet med lite data-meck nästan en heel dag!
Så trots en ledig dag så dyker första inlägget upp nu - kl. 17.21
Jag har verkligen haft en värd dag iaf.
Dagen började med ett långt telefånsamtal med hon från flogstad :D
Vi diskuterade mest denna underbara vecka som väntar oss.
Sen kokade jag mig en kopp te, rosatde två grova mackor och skalade två morötter.
Vilken trevlig frukost väl?!
Helnöjd.
















Sen började jag pilla här hemma, skönt nog så hade jag redan igår efermiddag dammsugit, hängt in kläder och pysslat med  sådant tjaffs.
Fanns dock lite kvar.
Sen hojjade jag iväg till Tobbes Torg, pantade en hel drös med flaskor som bara vuxit till sig i min skrubb.
Så slängde jag lite glas, tomflaskor och glaskross.
Finns ju ingen sortering för sånt här vilket suger lite små mycket meen.
Det är väl smällar man får ta.
Jag köpte med mig yoggi, crunchy och ett paket MUFFINS hem. Med kräm i.
Idag har jag ätit tre av åtta.
Nu har jag lindat in detta paket i flera frsypåsar och tejpat igen med några små varnande ord på.
De ska sparas till helgen.
Vad hände med 'Lyxa till det på helgerna?'
- Bara på helgerna alltså..
Nej nu är första sommarmånaden redan här så nu äre till att skörpa sig!
Var på gymmet idag och körde vrålhårt på bandet, ojj vad jag sprang.
Vart dock inte mer än 30 min.
Men vad gör det när kalorierna försvinner så fort *Fniss*



Nu ska jag kila iväg och möta mamii.
Får ikväll hjälp med attt mecka tillbaka mina gardinstänger bla...
Sååå skönt.
Jag är verkligen på fixar-humör.
Imorrn är det lön så nu ska det fixas :D



Haha, där står jag i ett omklädningsrum och är helt död!
What a neeerd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0