I love it!


Underbara söndag.
Underbara lördaag som nu endast är ett minne blått.



Igår så satte jag mig randiga shortsen från Ralph Lauren
Vitt basic linne från H&M
Hade för en liten stund den randiga tröjan från Tiger över axlarna och på fötterna var Race Marine skorna knytna...

Solen har ju skinit på oss hela helgen vilket jag är såå tacksam över.
VI hojjade iväg till Gocart-hallen igår mitt på dagen, där en mycket rolig femkamp väntade jänget.
Inleddes med go-cart i racing-overaller och rånarluvor :P
Sen vart det vidare dueller i
. Segway ('Tvåhjuling typ som man står på och rör sig när man lutar sig fram/bak)
. Rodeo
. Gladiator
. Sumobrottning
 Vrååål kul vare, sumodräkterna var ju dock en aning för stora vissa....Och lite för liten för någon ;)
Tack älskade, underbara som var där :D
Allaa tummar upp.



Fler bilder från detta evenemnag väntar jag på att få...
Så snart dom finns på denna daor finns dom i snar framtid även här...


Vidare ville man hem och dusha och göra sig vacker,
trampa vidare mot Festen och grillen.
Vi åt och drack gott och det visade sig sedan bli ett ganska livligt kalas.
Taxi ner på Bj där det dansades som aldrig förr!
Idag tackar man gudarna för att man höll sig ganska städad och slapp bli Back-drunk idag.

Det är idag kalas för Tvillingarna med släkt och nära hemma hos mamii ute i solen.
 Det bjuds på smörgåstårta och  I can't wait....



Cyklaran tar oss frammåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0