Shopping,som tar oss upp på moln


Nu har jag bestämt vad som ska beställas från Staterna :P
Dom gröna 'peep-toe-shoesen' var ju givetvis slut i min size, både i gult och grönt :((
Jag började näästan lipa då, men nu skrattar jag bara för jag hittade ett par nya 'Toooo die for'.
Så here it comes.
Dessa tre par SKA få en plats hemma hos mig.

Detta är då den fantastiska ersättaren av den gröna pjucken...
Helt fantastisk heel i marint stuk.
Jag blir helt pirrig av att kolla på den hiihi...




 

Den ursnygga blåa 'low-canvas-booten' tar jag istället för gladiator-sandalen.
Eller så tar jag den också, ahhhh *Gömmer miiig*
Och den vita trä-heelen är kvar :))

Sen gick jag förbi Hattbaren idag och råkade få syn på en skitsnygg sjömans-keps.
Den skulle jag vilja pröva ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0