Söta saker som får mig att må bra

Jag kom till slut iväg härifrån.
Fick tag på min snyggis som precis komit ner på stan,
jag tog hojjen direkt och mötte upp tre snygga männsikor jag känner haha..
Syrris hade precis fått sluta när jag kom ner.
Jävla tajming vi har då.
Vi hade samlats för att träna haha, men jag & syrris vart lite otaggade på gymmet, körde bara ett fåtal maskiner och 20 min på bandet.
Sen gick vi och handlade på Ica istället, det var roligare.
Nu har jag ätit min goda sallad som var kvar sen igår, min smaaala sallad ;-)
Ikväll ska jag lyxa till det med bakverk, har ett sjukligt söt-begär nu.
Såå jag shoppade mazariner och muffins åt mig.
Fyra av varje, jag lär väl smälla i mig allihopa ikväll.
Gör jag det så gör jag det, dom ska ju ändå ner lixom.
Köpte även nya flingor, Crunchy med yoghurt & röda bär.
Jag lever ju typ på dom i min vaniljyoghurt.
- Aaah, det är så gooooott!
Till Gossip & Gynning, då ska jag äta upp allihopa... Lätt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0