Midsummer

Ah nu borde jag skämmas lite.. Det gör jag *Gömmer mig lite smått..*
Har varit otroligt dålig update här de senaste dagarna.
Nu blir de en liten quicky iaf, som för att visa att jag lever :D
Midsommartider med allt vad det kan innebära.
Sitter nu hemma hos min snygga syster med snygga kärlek.
Jag & Syrris lirar wii - jag visade mig ha dolda talanger på bowling och nu är det tennis-turnering.
A brassar på ute vid grillen.

Både jag & Syster har flitigt arbetat idag, som enda butik i stan så hade vi på Holmlunds öppet.
Och folk handlade ju fast det var midsommardan och precis innan löning.
Jag säger då väll det.

Igår var det mys hela längsta dagen.
Först midsommarlunch hos A.s mor & far.
Sjuukt gott jag blir heelt sugen av att tänka på't :D
Sen hojjade vi oss igenom solen hem hit, tilll deras snygga plejs och drog igång Mario Kart.
(Jag & Syrris är sjukligt dåliga loosers kan jag passa på att bekänna)
Vilket skulle höras igår haha :P
Sen tändes grillen och vi hade en trevlig pic-nic ute på gräsmattan i solen.
Världens godaste kött och sill sill sill :D
Efterätt hade våran söta mamii försett oss med.
En kladdig kladdkaka med gträdde och jordgubbar som kostat 69:- /Kilot.
Det plockades in och vi sysselsatte oss sedan med spelet 'Hur fan visste du det'.
Lots of laughs!! Haha.
Kvällen rundades av nere på People då Birger hade stängt igår?
Jag måste göra tummen ner för kvällen påp People men göra tummen upp för att vi ända tog oss dit.
Det var kul att träffa trevligt folk och kul att se hur de onyktra ghorde haha.. Hum..
Kvällens DJ får även han tummarna ner.
Musiken var de väl inge fel i sig på.
Sådan musik jag med några järn till i kroppen hade kunnat hoppa och härja till hur snyggt som helst.
Men de t var just de jag inte va, och nog inte alla andra heller.
Vi gick ut för att dansa till bra, ny musik.
Men med ett endast ett öppet dansgolv som fylldes av fulla, glada männsikor som bara ville just sjunga med till Linda Bentzings BÅDA trallvänliga dängor och gång på gång snart ersättas av en till gammal dänga så vart det inte mycket dans.
Den där musiken funkar om gästerna kan 'välja' det golvet och framförallt så funkade den musiken på en tidigare klubb med en annan DJ..

However, heeelt värd misommarafton!
Tack Kajsa  Andreas!

Nu är körven klääär :D
Be baack later with pix and that kind of stuff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0