Veckoslut

Ahh vilken söndag, vilken underbar dag.
Med vissa undantag haha... Hum kommer till det.
Nu är jag sedan cirka en timme hemkommen från en trevlig sväng hos päronen.
.Först var det trevlig dinner hos Dadii.
Det grillades goda, snygga köttbitar och åts massaa färsk-potatis-sallad som jag bara älskaaar.
Sen fick vi en gudomlig blåbärspaj med grädde.
Satt ute på balkongen och bara njöt av den sköna sommarkvällen och trevliga sällskapet.
Massa skratt vart det.
Så tog jag tillfället i akt och satte mig framför datan och drog över massa musik jag inte fått tag på än som ligger kvar på gamla family-datan :D
Så sköönt, underbara sångeeer.
PLUS att jag nu äntligen kan installera mitt virusprogram som pappsen kirrat åt mig.
Så man kan börja surfa med lite security haha.
- Anyway.. HOW I Love you dadiiiii..

.Sen cyklade jag hem till maaamii, fortfarande skönt att dom bor så nära varann :))
Det slår en ibland vilken underbaaar family man har.
- Love you to maaaami ;-)

Värdlens härva på jobbet idag hur som haver.
Datasystemet lade naturligtvis av.
- Crap!
Jävla lämpligt att vi var så många som jobbade också.
Fick står och skriva manuella kvitton och hatta fram och tillbaka mellan kontor, källarplan och övere plan.
- Ahh va drygt det var, Dataproblem är det värsta jag vet.
Så kommer det turister och vill ha tax-free kvitton, olämpliga typer kliver in i affären och man blir bara gäälen.
Jag & Katrine klarade oss dock väldigt snyggt tycker jag :)))





Det kändes himla varmt imorse, så det vart en hängselkjol från Soaked in luxury i underbara blått!
Den når egentligen ner till knäna men jag snodde fast den med några stygn och gjorde den lite kortare idag :D
Rosett i håret med söta prickar kändes också trevligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

finns den på Holmlunds? Kramar Maria

2008-06-24 @ 21:04:19
Postat av: Kirre

Naej den gjorde det i julas, not longer tyvärr ..

2008-06-24 @ 22:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0