Helgen i bilder

Home sweet home.
Jag ska låsa upp dörren och dörren står olåst?
 23.15 en Lördagkväll och jag har inte varit hemma sen imorse...
Glömde låsa dörren alltså?
Tur att man har så litet så de gick fort att kolla igenom alla vrår så man var sjeelv lixom ;-)
Så skön kväll, jag cyklade extra långsamt med ljuva sommartoner i öronen.
Värt, nu ska jag visa lite bilder från helgen :)))


* Idag vart det som sagt korv & marshmallows-grillning
 





*Igår vart det bla. grillning och allt avnjöts i gräset på filt :D








Och här kommer en värdls-ugly bild på meej :D
Skratta på, för det gör jag haha!




- Säg 'geek'

Tack mina kära för en jääla värd midsommarhelg,
vi gjorde de väärt som fan bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0