Helt un-safe on the waves I'm sufring on...

Ja det tänkta inlägget igårkväll uteblev. Detta pga. något helt annat än min lathet.
Mitt internet kastade ut mig?
Helt impossible att komma in on track igen var det så jag gav upp.
Tänkte att de skulle löst sig tills idag, men ickeee!
Så nu tror jag att jag surfar på någon annans?
Helt un-safe och allt, men vad gör maan?

Well, mina ladies kom hit igårkväll, vi gick och hyde film på Statoil och jag & Syrris ville ha massaa gott.
Vi ville ha allt, det vart två bags with chips, en påse popcorn, en påse M&M och ett Marabou-rör + cola.
Det fick duga, hälften var kvar när damerna skulle dra, och med tanke på den risk som då uppstod att jag själv skulle ta på mig ansvaret att äta upp något av det här så åkte allt raka vägen ner i soprona :D
 *Nöjd* :)))


Sliten efter slit med tjejerna haha...


Nu ska jag slänga igång damsugarn och göra't lite fint för mig.
Ev. några andra små missions efter det.
Sen ska jag bara vänta på att syrris blir kläär och schnygg hemma hos sig så vi kan hooka.
Ska ta en vända på bolaget och shoppa loss med presencheckar :D
Gårdagens besök på DUKA vart cancelled så dit vill jag och köpa glas också.
Som vanligt när man varit på IKEA så kommer man hem och känner att man glömt nåt eller skulle köpt mer av något.
Så, egentligen skulle jag vilja dit och köpa några mer ramar till köket då jag har flera snygga kort som också vill visa upp sig på väggen, och fler rosa 'förarings'behållare' som jag nu kom på att jag skulle kunna placera på insidan av dörren i min skrubb.
Där skulle jag kunna böka in mina undies, eller iaf. en del av dom och vinna en extra låda i byrån och minska trängseln i mina garderober.
Jag spyr ju på förvaringen i denna lägenhet, det är det enda...

Träning och power-walk mot kvällen...





Nu har äntligen min andra fotovägg börjat ta form.
Den placerades i köket och består av min family.
Gamla svart-vita bilder som är skit snygga!
Sen ser ni mitt trevliga kök som såg ur-mysigt ut igårkväll.
Den rosa skärbrädan i diskstället, och den egentligen lite röriga diskbänken vart hemtrevlig :D
Längst ner blommorna jag köpte till min vas som pryder golvet och har varit helgrön och lite taning fram till nu.
Ur-snyggt!
Ur-snygg lägenhet *Ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0