Love from Cypruuuus

Medans man låg här och tog det lilla lugna.
Njöt av en mätt och belåten mage och rena mjuk hud så sände någon en så fiin tanke till min lur :D
Jag som kollat dessa bloggar vareviga dag för att få veta något om hur livet leker för Sävjabrudarna nere i Napa.
- Jaa! Det var mess från Cypeeern!
Dom tänkte på meej haha ;)
Det var skit kul, man vart helt vaarm. Varm av varma, soliga hälsningar från sååå himla långt bort.

Hoppas ni har det hur bra som bara deeeeen tjejeeer.
Det vet jag att ni haar!
Loves n Loves.

Så skulle jag gjärna ha slängt in en trevlig bild på dessa trevliga ladies, meen bara new pics på min nya rosa dator såå.
Jag får skita i det helt enkelt.

Tänkte också passa på att göra tummen ner här ikväll.
Detta för att det gör så jätte ont i ryggen när jag andas, har ghort hela dagen.
Ett tungt tryck typ mellan skuldrorna.
Skit jobbigt fan!

Övervägande dåligt väder idag iaf. kombineat med dåligt hår.
Så det vart mössa och keps all dat long...







Bilderna tas fortfarande med en mobil-kamera och det syns, det vet jag.
Men de kanske vi får lov at leva med nån vecka till....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0