Idag sprang dom ut, En dag dom länge ska minnaaas


Jag ääälskar området jag bor i.
Jag blir glad bara av att komma ner på min gård på morgnarna och se min cykel & lugn av att kolla ut på min lugna gata när jag drar ner persiennerna för natten....





Pizza, och ingen träning och hur mycket sol som helst
och flak som jag bara ville hoppa upp på och gapaaa!


Detta var vad som gällde denna Torsdag.
Så där dagen inna självaste National-dagen.
Idag var det den dag som jag så gjärna hade fått göra till min dag även i år och några år till framöver...
Redan imorse mötte jag dessa vackra, förväntansfulla, mössklädda huvuden.
Gud vad jag ville byta med dom.
Men jag fick knalla till jobbet jag...

Vrål snygg lunch vart det iaf.
Jag Emma, Maria och Syrris slog oss ner nere vid ån och vinkade åt alla högljudda glda flak som gled runt.
Höll på att svettas ihjäl meen.
- Snyggt, tack giirls.
Jobbbade på till sju men de var faktist aldrig ens jobbigt idag.
Hade massa missions och ville bara bli klar så..


Mina jääligt snygga co-workers.







Sen skulle vi träna men de verkade som om dom stängde lite tidigare idag?
Eller så ville man bara tro det?
Well, vi gled förbi Nautilus och Syrris övertalade mig faktist om Pizza.
- Sant, vi skippade work-out och drog en pizza vid ån.
Med vatten till dock.
Det var gott och mysigt och staaarkt.
Vi fick sällskap av two guys som va lte finska, ett snabbt sådant då vi direkt gjorde klart att vi inte skulle festa haha...
Dom fick våra namn och skulle hem och leta upp oss på Fejjan istället (Facebook)
Kommer hem nu och dom hade bokstavligen gått och letat upp oss haha...
- Skraaaatt! Skönt haha..

Imorrn är det jobb mellan 12-16.Tror de blir lattj, vilka handlar clothes då?
Ehm sen håller vi på och styr lite trevligt hang-out mot kvällen.
Fräsh park vs. snygg brycka med lite god alcoholic, strawberries och lite chirre kankse?
- Fantastiiiskt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0