Cyklarna tog oss in i en rosa värld

Vilken helt underbar dag jag haft med mina kära idag, och än är den inte oveer.

Vi tog ju hojjarna och trampade oss genom motvinden ut till IKEA.
Där härlig shopping väntade oss.
Rosa shopping väntade mig haha. Såå mysigt.


Kundvagnen såg vrål-trevlig ut!



Hem till mig tog jag bla. med mig rosa kylklampar, rosa plastblommor, vanilj-ljus som alltid ska finnas hemma hos mig,
Vita ramar till family-fotona som nu hänger i köket,
Rosa 'plast-kasse-förvaringar', rosa 'rör-förvaring',
Rosa skohorn (B att inte ha ett skohorn), rosa handdukar,
rosa SNYGG skärbräda...
Så nu har jag äntligen fått lite ordning och reda i min skrubb och i mitt överfulla städskåp.
Nu får till och med min dammsugare och rosa skurhink plats där i haha ;-)
Ehm, har även burit ner lite skit i källaren.
Alla vinterjackor & dunvästar.
- No more using på ett braa tag.

Nu har jag & Syrris precis sjunkit ner hemma hos mig efter att vi varit på gymmet och jobbat.
Snabb & effektiv träning fick det bli idag.
Nu väntar vi på att lite fler snygga tjejer ska komma hit haha.
Blir mys här ikväll tänkte vi.
Matilda, Jossi och Carolina är bjudna :D




Mina snygga fastnade i fyndlådorna  haha..
Bara jag som fyndade dock *Leer*





Världens meck iaf. för nån att cykla hem trots den måttliga shoppingen...
- Gapskratt!




Jag och min värdefulla, vackra <3

Kommentarer
Postat av: carolina

Mycket bra kväll med snygga tjejer. MER SÅNT :)

Nu har jag bara drygt 8 timmar kvar på jobbet, så hälften kvar :P ...

2008-06-13 @ 14:45:31
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0