A little question for my ladies.. With a cute sound...

Okeeej, på Fredag är det dax för mig och mina tjejer att ut och glänsa igen :D
Jag ska prova mina kläder senare ikväll, har några små tankar om mitt hår också.
Får se om det kan gå vägen.
Iaf.. Jag hoppas att jag & Syrris blir lediga på Fredag.
Carolina jobbar till 14.00 tror jag?
Jag skulle gjärna vilja att du Kajsa kom hit ganska tidigt.
Och du Carro, direkt efter jobbet?!
Ska Jossi me eller?!
Du vet ju att vi viiill ha me reej ;-)
Så kunde vi va här hemma hos miig och mejka oss och prova fina klääder och fråga varandra vad vi ska göra med våra långa hår och så..
Vad tror ni?
Jag loovar att städa min mp3 också och lägga in ALLA låtar som ni skickar till mig...
(Gäller ej dig Syrris, för du har ju inget som jag inte skickat till dig..)
Meen, ni vet!
Blir ni inte sugna ellär?
 Jag kunde köpa hem nåt gott vi kunde snaska på också.
Och det är ju ändå så att det är mest nära från miin dörr ner på stan.
Och när vi hoppar upp på våra hojjar på Fredag så äre ju INTE för att vi vill röra och träna våra kroppar..
Utan för att vi vi snabbt och smidigt vill komma ner och dansa, och spara in taxi-slantarna så där helgen innan lön lixom...
- Åhh, kan vi inte säga det ladiies.. Pliiis :D
Hör av er till mig tack.
Ska vi säga O.S.A. senast...?
 22.00 ikväll..?? Haha... Ärligt det säger vi *Lipaar*

(O.s.a. 22.00 ikväll gäller dock inte Jossi om hon är sugen, för hon kommer nog inte bestämma sig förräns tidigast Fredag :P Haha, Snyggiing..)



(Jag förstår er som vill vara i mina heels på Fredag.. För det är'rom här jag kommer glida med...)
Förlåt GLÄNSA med..

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Är de ok att osa här haha... jag säger bara: Ja tack, det tar vi!

2008-10-15 @ 18:08:51
Postat av: Kirre

Haha jag ba döör Syrran.

Ah visst de är skiit okey!

Det tar vi :P I löööve yaaah!

2008-10-15 @ 19:12:01
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0