Amfetamin-reklam... Och utan recpet?

Asså några pågående reklamer stör mig nåt sjukt mkt för tillfället.

Ärligt talat, vad är grejjen med den här hemsidan där man kan beställa medeciner utan recpet.
'Här ställer du din egen diagnos'. Hjärtmedecin eller amfetamin..
My gäd..
'Innehåller inte alltid det du tror, men man får väl chansa lite..'
'Huvudsaken är att det blir billigt.'

Man kan ju tro att de är på skoj..
Äre inte konstigt!!

Telia reklamen där geeken har inflyttningsfest ger mig också spader.
Så jävla O-roliig.
Not funny nååånstans...

Min syrra är safe nu iaf haha :P

(Tyvär så är dom lite dåliga på lös-godis på ICA på Torbjörns torg. Jag ska börja med KONSUM, för nu har jag lärt mig)
Men ikväll duger det.. Jag ville ju bara ha nåt mysigt för att få lite lyx-känsla..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Faaan Kirran nu blir JAG ledsen..

Jag hade glömt att det är gossip ikväll, my gääd.

Det går juh inte i repris heller :(

Skiiit också..



Det sitter en väldigt lustig man här i lobbyn & tittar på mig, Han skulle lixom bara låna toan.

Sitter kvar & chillar typ. Hahaa, men det slår juh Gossip every day haha , NOT.

2008-10-19 @ 19:23:44
Postat av: carolina

I KNOW!! Såg sista 10 min..

OBOY, OHOY. Spännande nästa söndag, mycket spännande.





Jag vet juh hur man skriver snabb medelade på FACE nu meen varje gång jag loggar in så är du juh inte inne. FÅr juh aldrig chansen att bevisa att jag lärt mig hahahaa.

2008-10-19 @ 20:40:48
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/
Postat av: Stina

Bra blogg!

2008-10-19 @ 21:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0