En liten kvällstanke bara..



Hon säger.. Asså typ så säger hon att man kan troo att jag är en fjortis om man läser i min blogg..
Haha, fast bara nästan.
Och hon menade bara positivt (Carli vill ju själv leva kvar i den åldern såå..) Haha.
Nej men seriously, hon gav mig sina tummar upp för mina rader.
Lättläst och så sa hon.
Så gillade hon mina svengelska uttryck :D
Men sån är JAG.
Här tycker jag man får skriva som man vill, gramatiskt rätt eller inkorrekt.
Det är ju lixom min dagboook.
Och sånna ska ingen rätta ju.
.Jag skriver som jag snackar.
.För min blogg ska spegla mig.
När man läser mina rader så vill jag så mycket som möjligt att man ska kunna höra mig läsa för er lixom.
Det är det jag strävar efter - För det vore FETT.
(När jag läser Gynnings blogg så brukar jag läsa det som hon snackar,
de är inte speciellt svårt. Och det blir mer verkliiigt lixom)

Och om ni tänker 'Fjortiiiis...' När ni läser mina meningar som jag inte kan fullfölja på det engelska språket utan måste skriva strömbrytare på svenska för att jag inte kan alla ord utantill... Så får man gjärna tycka så :D

Een liten kvällstanke bara :D

Kommentarer
Postat av: carolina

hahahahaaa, garvar i hjäl mig av dessa rader alltså..



Du vet att du är bäst!

2008-10-10 @ 09:51:29
Postat av: Kirre

Haha du kan nog höra miiig läsa för diiig :P

2008-10-10 @ 11:32:07
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: carolina

Det kan jaag, troo mig & jag garvar & garvar..

Ja visst gäller det att ha humor :)



Jag saknar dig ikväll, på söndag blire så där mysigt kalasigt som bara vi & våra snygga tjejer kan ha :) :) :)

2008-10-10 @ 21:07:46
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0