Fredagsstämningen börjar infinna sig

Åkeeej, here we go again.
Mina 2 snygagste tjejer är här.
Jag & Syrris har fått i oss lunch, det vart varm-korv :D
Sminkstugan är nu i full gång.
Alla tänger har satts på värme och Fredags-stämningen börjar infinna sig.
Spriten är inslängd i frysen och så även en del piggelin :P
Det blir gott ikväll alltså ;-)

Mina naglar är blåa och mina ögon är mörka.

Jag ska försöka slänga upp lite fräsha pix på oss också, när vi börjar få på oss lite snygga kläder och så..
Men nu ska jag äta lite apelsin-choklad och glo på mina snygga vänner.

Hej så längee
*Vinkaaar*

Kommentarer
Postat av: H*

- OH YES BABY , HAHA JA DET BLIR FEST , FÖR DIN DEL DÅ : ) PUSSS !

2008-10-17 @ 17:48:50
URL: http://merei.blogg.se/
Postat av: Frida

Ååh de låter ju helt härligt med fredagskänslan på topp, jag hoppas min börjar närma sig eller att Oskar tar med den från Uppsala kanske ;) HA SKOJ!

2008-10-17 @ 18:14:45
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0