I knew when I looked into his eyes, that he was gonna be trouble for me

Okej, här igen.
Elleer.. Nu är jag här!

Jag har ju då gett mig ut på en liten utflykt.
Away from Uppsala.
Och det va bannemej första gången jag lämnade stan utan Syster.
För mer än en dag iaf.
Det kändes lite konstigt.
Imårrn kmr. jag tillbaka till my so loved city.
Min älskade syster ska genast få möta upp mig för en lunch och catching up.
Vi får se vad Fredagkvällen har att erbjuda.
Om det blir Teater-Prermiären eller ej?
Har ej hört nåt, ska kolla upp saken.
Söndagsmys med tjejerna längtar jag efter iaf.

Jaf kan iaf. konstaera att mitt lokalsinne suger håååårt.
Det ska ta 5 min att knalla ner på stan.
Jag gick i typ Fourty jävla minutes innan jag såg Åhléns.
Lika lång tid tog det att hitta hem igen.
Vi skrattade åt mig när vi gick raka vägen ner sen.
När jag insåg hur fort det gick, hur nära det va.
Jag gick liiite längre om man säger så..
Och ikväll blire visst en liten till utflykt till en annan stad.
Mera stad lixom, det tror jag på.

Nu lyssnar jag på min stalker on the playlist som jag inte aaaalls har tröttnat på än.
T.I - Whatever you like
Stora feta högtalare som får mig att måå braaa!
Jag kankse är trött på att vara själv jämt.
Jag vill kramas ocksåå!
Nu mår jag bra.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du har så rätt syster.. men någons ögon har hittils inte betytt troubles- tvärtom!

Så fortsätt kramas nu för de är du värd.. fett me kärlek haha du är skit härlig ;)

2008-10-30 @ 14:46:50
Postat av: Kirre

Haha visst är jag härlig syrraaan :P VI är härligast haha..

2008-10-30 @ 14:48:47
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0