I'm gonna give my self a pimp home

Okej, då vare mys hemma hos mig.
Jag myser med Jossan & Carro i soffan, Syrris kungar i fåtöljen.
Vi har surplat varm soppa och ätit kladdkaka med grädde.
Nu står chirren me dippen på bordet, fast vi är skiit mätta.

Båda snyggingarna ska spend the night here verkar det som.
I alla fall Carruuu...
Fett asså!

Men nu vänta vi på lön, för då ska de stylas i mitt vardagsrum.
Jag ska inreda rosa/guld.
Fatta pimpigt haha :D
Först kan de låta äckligt, men jag ska göra re' smakfullt.
 Lika tasty som nya 3 telefånen.
My gääd, jag ska nog flytta min stora, silvriga väckarklocka och ställa uppe på hyllan ovanför sängen.
Det är ju faktist en väckarklocka, och jag vill inte blanda guld & silver.
Så ska jag köpa en lika stor buddha figur i guld och ställa där på TV bänken.
Gardinerna ska vara rosa/guld mönstrade helst, men de är inte så lätt att hitta tyvärr...
Några guldiga kuddar och kankse några guld-ljusstakar eller så.
Jag ska alltid blanda creme rosa & guld med mitt svarta.
Jag vet att de blir fett...

Kommentarer
Postat av: tuldan

ÅÅHHHH va roligt!! Jag vill hjälpaaaa!! Haha fyfan va roligt o inreda :D

2008-10-08 @ 22:10:44
URL: http://matuldan.blogg.se/
Postat av: Kirre

Haha du hjälper mig ju nu på msn! Fett!

I like your tips :D

2008-10-08 @ 22:32:14
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0